Tento e-shop využívá cookies

Tento eshop používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analyzácii správanie návštevníkov. Používaním stránok s týmto súhlasíte.

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vážení zákazníci, z dôvodu pokračujúcich krízových opatrení prosíme, aby ste venovali pozornosť nasledujúcim informáciám: Aj ďalej je možné objednávať tovar iba na dobierku, no v rámci Slovenska môžu dopravné spoločnosti prijímať iba platbu kartou. Ospravedlňujeme sa za prechodné zníženie komfortu a ďakujeme za pochopenie. Tím Roth Czech

Ako správne vrátiť alebo reklamovať produkty Roth?

Milí zákazníci, sme radi, že ste si zakúpili náš produkt a veríme, že vám bude aj dlho a spoľahlivo slúžiť. Napriek tomu chápeme, že môže nastať aj jedna z nasledovných situácií...

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Ak chcete u nás zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, máte na to právo počas 14 dní od kúpy. Ideálne nám vaše rozhodnutie čo najskôr oznámte e-mailom na adresu objednavky@roth-czech.cz, pričom môžete využiť formulár TU.

Taký tovar je potrebné dobre zabaliť a v kompletnom a nepoškodenom stavu jej odoslať najneskôr 14 dní od oznámenia odstúpenia od zmluvy na adresu:

Roth Czech s.r.o.
Třebařov 160
569 33
Česká Republika

Do zásielky vložte kópiu vyše uvedeného formulára, alebo list s týmito údajmi:

  • Vaše kontaktné údaje a určite aj číslo vášho účtu pre vrátenie peňazí
  • Číslo faktúry, objednávky alebo dodacieho listu k identifikácii vašej kúpy
  • Radi budeme aj ak nám stručne popíšete dôvod vášho odstúpenia
  • Na formulár alebo písanie nezabudnite pripojiť aj váš podpis

Dôležité informácie z obchodných podmienok na vrátenie peňazí

  • Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.
  • V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať tovar späť alebo ho priniesť na adresu predávajúceho uvedenú v týchto VOP najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak kupujúci tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
  • Kupujúci môže bez peňažnej sankcie stornovať výlučne svoju objednávku uskutočnenú prostredníctvom objednávkového formulára „Objednávka“, a to do 24 hodín odo dňa zadania platobného príkazu na zaplatenie kúpnej ceny, najneskôr však pred  pripísaním kúpnej ceny na účet predávajúceho a zároveň je povinný o uvedenej skutočnosti telefonicky a písomne upovedomiť predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje do 15 dní vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu, ak došlo k jej pripísaniu na účet predávajúceho, ak sa zmluvné strany nedohodnú na náhradnom plnení. V prípade akceptácie cenovej ponuky predávajúceho zaslaním potvrdzujúceho emailu, stornovanie nie je možné.

REKLAMÁCIA TOVARU

Ak chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, máte na to právo počas záručnej doby, ktorá je pre produkty z ponuky tohto Outletu v zákonnej lehote 2 roky.
Reklamáciu založíte e-mailom na adresu obchod@roth-slovakia.sk.

Do správy pripojte všetky náležitosti pre identifikáciu - tovaru, predmetného obchodu aj vás (ako kupujúceho):

  • Vaše kontaktné údaje, adresu a určite aj telefónne číslo pre urýchlenie riešení
  • Číslo faktúry, objednávky alebo dodacieho listu k identifikácii vašej kúpy
  • Tiež zašlite dátum kúpy alebo objednávky tovaru a spôsob platby/dodania
  • Napokon prosíme, popíšte dobre príčinu reklamácie

Špecifickou kategóriou sú reklamácie na základe poškodení zásielky počas prepravy.

Upozorňujeme vás a berte to ako dobre mienenú radu: VŽDY SI TOVAR PRI PREVZETÍ OD DOPRAVCU DOBRE SKONTROLUJTE, pretože bez záznamu vašej výhrady k zásielke dopravca nemá povinnosť ručiť za poškodený tovar, pokiaľ to zistíte až nasledovne. Takisto ani naša spoločnosť nemôže ručiť za poškodenie špedičnou firmou.

 

Presné a právnicky úplné informácie a podmienky si možno prečítať v našich kompletných Obchodných podmienkach, ktoré nájdete TU.